Sprievodca nakupovaním
Obchod
  • DOPĹŇATE ZÁSOBY TOVARU, KTORÝ JE „VYPREDANÝ“?

    Ak je tovar vypredaný, bude doplnený hneď ako to bude možné. Ak sa zásoby položky minú, bude odobratá z webovej lokality.

  • JE MOŽNÉ MOJU OBJEDNÁVKU ZABALIŤ DO DARČEKOVÉHO BALENIA?

    Väčšinu produktov, ktoré si objednáte, je možné zabaliť ako darček. Košíky, koberce, nábytok, lampy a zrkadlá nie je možné zabaliť ako darček. Túto možnosť si môžete zvoliť na stránke s nákupným košíkom (v niektorých obdobiach môže byť táto možnosť pre online nákupy deaktivovaná, napríklad počas výpredaja).

  • DOSTANEM ROVNAKÝ PRODUKT AKO VIDÍM NA FOTOGRAFII?

    Pri vyhotovovaní fotografií sa kladie dôraz na čo najvyššiu kvalitu, aby zobrazili aj ten najmenší detail každého produktu. Môžete nájsť rozdiely v produktoch, pri ktorých štruktúra materiálu a jeho výroba ovplyvňujú výsledný efekt, ako napríklad výrobky vyrobené ručne.

  • MÔŽEM DOSTÁVAŤ PRAVIDELNÉ INFORMÁCIE E-MAILOM O NOVINKÁCH A PONUKÁCH LOHO.

    Ak chcú používatelia dostávať informácie o novinkách, môžu sa prihlásiť na odber noviniek na loho.sk a dostávať pravidelné informácie o ponukách a nových výrobkoch. Na odber noviniek sa môžete prihlásiť v spodnej časti stránky

  • MÔŽEM ZRUŠIŤ ODBER NOVINIEK Z LOKALITY LOHO.?

    Vo všetkých doručených e-mailoch od Loho nájdete odkaz na okamžité zrušenie odberu noviniek.

  • MUSÍM SA PRI NAKUPOVANÍ ONLINE ZAREGISTROVAŤ?

    Na stránkach Loho.sk je možné nakupovať aj ako hosť, a teda bez potreby vytvorenia používateľského účtu online obchodu.
    Odporúčame však, aby ste si vytvorili používateľský účet, pretože vám uľahčí nákup tým, že si v ňom môžete uložiť zoznam adries a svoje obľúbené predajne. Okrem toho budete mať k dispozícii históriu svojich objednávok, vrátení tovaru a faktúr.

  • MÁ LOHO. ODDELENIE ZÁKAZNÍCKEHO SERVISU?

    Áno, môžete nás kontaktovať prostredníctvom emailu: info@loho.sk 

  • JE MOŽNÉ ZRUŠIŤ OBJEDNÁVKU?

    Áno, za predpokladu, že proces balenia a expedície sa ešte nezačali. Môžete požiadať o zrušenie pomocou emailu info@loho.sk

  • ČO SA STANE, AK JEDNA Z DORUČENÝCH POLOŽIEK JE POŠKODENÁ?

    Poškodenú položku čo najskôr vymeníme.

     

    Ak chcete požiadať o výmenu, použite prosím náš email info@loho.sk

  • AKO POSTUPOVAŤ, KEĎ SA JEDNA Z DORUČENÝCH POLOŽIEK NEZHODUJE S OBJEDNANOU POLOŽKOU?

    Pokúsime sa čo najskôr vymeniť nesprávnu položku, a to bez príplatku.

     

    Budeme sa snažiť nahradiť nesprávnu položku, hneď ako to bude možné a bez príplatku. Môžete požiadať o zmenu prostredníctvom emailu: info@loho.sk

  • AKO NÁJDEM KONKRÉTNY TOVAR?

    Produkty sú zaradené do rozličných kategórií (Doplnky, Nábytok, Svietidlá, atď.) a každá kategória je rozdelená na podkategórie.

    Prejdite k príslušnej podkategórii v menu naľavo a zobrazia sa výrobky, ktoré obsahuje. Sú tam skupiny položiek, v ktorých si pred zakúpením položky môžete vybrať veľkosť a farbu. Na vyhľadanie tovaru môžete použiť aj vyhľadávací panel, umiestnený v hornej časti webovej stránky.

  • AKO PRIDÁM POLOŽKU DO MÔJHO KOŠÍKA?

    Keď si vyberiete položku, jej farbu (ak je to možné), veľkosť a množstvo, kliknite na tlačidlo „Pridať do košíka“ a položka sa zahrnie do vašej objednávky.

  • AKÉ KROKY MÁM UROBIŤ NA ZADANIE OBJEDNÁVKY?
    1. Vyberte si sekciu (Doplnky, nábytok, svietidlá atď.) a v rámci nej si vyberte kategóriu, ktorá vás zaujíma.

    2. Kliknite na produkt, ktorý chcete kúpiť, a zobrazí sa niekoľko jeho fotografií, jeho názov, referencia, popis, cena, farba, dostupné veľkosti, zloženie a informácie o starostlivosti.

    3. Vyberte si veľkosť a pridajte produkt do košíka. Potom si môžete vybrať medzi ‚Pokračovať v nákupe‘ alebo ‚Odoslať objednávku‘.

    4. Upozorňujeme, že pri spracovaní vašej objednávky máte dve možnosti: môžete sa zaregistrovať alebo nakupovať ako hosť.

    5. Ak sa chcete zaregistrovať, budete musieť zadať svoje osobné údaje, fakturačnú adresu, dodaciu adresu a vybrať tlačidlo „Vstúpiť“.

    6. Vyberte si, doručenie a  nechajte si poslať na domácu adresu, a následne kliknite na tlačidlo ‚Dokončiť a zaplatiť‘.

    7. Zvoľte spôsob platby. Zadajte údaje a stlačte tlačidlo „Overiť platbu“.

    8. Následne dostanete e-mail s potvrdením objednávky.

  • MÁM PRÍSTUP K MOJEJ FAKTÚRE?

    Áno. Vaša faktúra bude dorućená automaticky s tovarom a odoslaná na Váš email.

  • AKÉ SPÔSOBY PLATBY ZA NÁKUP MÔŽEM POUŽIŤ?

    K dispozícii sú tieto spôsoby platby: Visa, Mastercard, American Express a PayPal.

  • PREČO BY MOHLA BYŤ MOJA KARTA ZAMIETNUTÁ?

    Údaje, ktoré od vás požadujeme, musia byť totožné s údajmi uvedenými na kreditnej karte. Jednoduchý preklep môže spôsobiť, že operácia bude zamietnutá, preto vás žiadame o opatrnosť pri vypĺňaní platobných údajov. Limit na vašej karte mohol byť presiahnutý alebo platnosť vašej karty mohla vypršať.

    V prípade otázok týkajúcich sa platieb kreditnou kartou sa obráťte na svoju banku.

  • MÔŽEM DOSTAŤ FAKTÚRU VYSTAVENÚ NA MENO MOJEJ FIRMY?

    Áno. V nákupnom košíku si vyberiete, či sa platba vykoná v mene súkromnej osoby alebo firmy. V druhom prípade budete požiadaní o vyplnenie daňových údajov.

  • KDE MÔŽEM PRIJAŤ SVOJU OBJEDNÁVKU?

    Môže sa odoslať na vami uvedenú adresu (domov, práca atď. – nikdy nie P.O. Box).

  • ČO JE TO PROCES DORUČENIA DOMOV?

    My vám odošleme potvrdzujúci e-mail, že váš tovar bol odoslaný (keď vaša objednávka opustí sklad), a ďalší e-mail s číslom na sledovanie pohybu zásielky (s prepojením na webovú lokalitu kuriéra).

  • AKÁ JE VÝŠKA POPLATKU ZA DORUČENIE?

    Výška poplatku závisí od výšky ceny nákupu:

    MIESTO DODANIA VÝŠKA KÚPNEJ CENY POPLATKY ZA DORUČENIE
    Domov 0 – 100 EUR 9.99 EUR
    Domov 100 EUR ZDARMA
  • MÔŽE BYŤ TRH DORUČENIA INÁ AKO TRH, V KTOREJ BOLA ZADANÁ OBJEDNÁVKA?

    Nie. Každá trh má svoj vlastný online obchod so svojimi vlastnými výrobkami, cenami a poplatkami za doručenie, ktoré sa môžu líšiť. Keď sa pripojíte na webovú lokalitu prvýkrát, vyberiete si krajinu na zasielanie vašich objednávok. Zmeniť krajinu doručenia môžete na tejto stránke.

  • AKO DLHO TRVÁ DORUČENIE OBJEDNÁVKY?

    Odhadovaný čas doručenia je 3–4 pracovných dní.

  • MÔŽEM SLEDOVAŤ STAV MOJEJ OBJEDNÁVKY?

    Áno, v sekcii Zadané objednávky na vašom účte uvidíte stav objednávky a prepojenie na sledovanie presného miesta hneď po spracovaní zásielky kuriérskou spoločnosťou. Takisto vám bude doručený e-mail s prepojením na sledovanie balíka hneď ako bude pripravený na odoslanie.

  •  
  • VRÁTENIE TOVARU CEZ NÁVRATNÉ STREDISKO:

    Zabaľte produkty a priložte vytlačenú elektronickú účtenku. Pošlite tovar na vlastné náklady na nasledujúcu adresu:
    Allatra s.r.o. (Showroom Loho.) Alvinczyho 24, Košice 04001

    Svoju elektronickú účtenku nájdete v e-maile s potvrdením, ktorý sme vám poslali

  • LEHOTA:

    Odo dňa odoslania e-mailu s potvrdením o zásielke máte k dispozícii maximálne 30 dní.

  • POŠKODENÉ VÝROBKY:         pošlite e-mail na info@loho.sk
  • KTORÉ INTERNETOVÉ PREHLIADAČE BY SA MALI POUŽÍVAŤ NA SPRÁVNE ZOBRAZENIE WEBOVEJ LOKALITY LOHO.?

    Webová lokalita Loho. je optimalizovaná na prezeranie pomocou prehliadača Microsoft Internet Explorer 11 alebo novšou verziou, Microsoft Edge 12 alebo novšou verziou, Mozilla Firefox 58.0 alebo novšou verziou, Google Chrome 64.0 alebo novšou verziou a Safari 9 alebo novšou verziou.

    Môžete si nainštalovať najnovšiu verziu každého prehliadača prostredníctvom týchto prepojení:

  • AKÉ ROZLÍŠENIE OBRAZOVKY POTREBUJEM?

    1024 na šírku x 768 na výšku alebo vyššie.

  • JE NÁKUP NA LOHO. ONLINE BEZPEČNÝ?

    Áno. Môžete nakupovať s úplnou istotou, pretože pri poskytovaní prostriedkov, ktoré zaručujú bezpečnosť vašich nákupov aj vašich údajov dbáme na mimoriadnu opatrnosť.